21 Mayıs 2013 Salı

Hello Kitty World ile İlk Buluşma


Hello Kitty World ile İlk Buluşma
Sizlerle bu zamana kadar hep Twitter’dan paylaşımlar yaptık. Biraz da Tumblr’dan olsun dedim. Umarım paylaşımları beğenirsiniz. Hep söylüyorum önemli olan Hello Kitty ile hayata renk katmak ve eğlenmek. Hayat zaten yeterince bunaltıcı.. Biraz çocuklaşmanın hayata pembe katmanın kimseye bir zararı yok ;)
Gelelim konumuza.. Bugün sizlerle Hello Kitty World ile ilk buluşmamı paylaşmak istedim. Hepimizin bildiği gibi 13 Şubat’ta sevimli kediciğimiz bizlerle buluştu. Biz de bu vesileyle Hello Kitty’nin büyülü dünyasına girmiş olduk. Şu günlerde zaten Ataşehir’de çok büyük bir Hello Kitty mağazasının hazırlıkları yapılıyor ve çk az bir zaman sonra açılacak. Neyse ben size şu ilk buluşmadan bahsedeyim. İlk gün gittiğimde pek gezebilme imkanım olmadı açılış günüydü ve çok kalabalıktı. Sevgililer Günü’nde beni ve erkek arkadaşımı (namı diğer Dear Daniel ;)) güzel bir karşılama bekliyordu. 
image
Acaba ne alsak diye düşünürken kardeşimle ikimizin bir fotoğraf çerçevesi istediğimiz aklıma geldi. 
image
Ona da kavuşmuş oldum. ;) Gezindikten sonra oturup bir sıcak çikolata içmenin vakti gelmişti. Kahveye ve yanındaki bisküvilere bayıldım. Servisleri de çok iyiydi ve ilgiliydiler ;) 
image
Oturduğumuz koltuklar dahi sevimlilikten başımı döndürmeye yetiyordu. İnsan kalmak istemez ayol :DD 
image
Neyse sevgilim sağolsun orada ki son balonları da aldı o kıyaktan sonra ben de peçete şeker vs almadan durur muyum hiç :))) Onları da attım cebe sonuç mu :
image
bu fotoğraf lütfen aramızda kalsın :DDD Hayatımın en sevimli günlerinden biriydi ;) İyi ki varsın Hello Kitty <3 <3 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder